Gabriela Girmacea

7 februarie 2009

Sarmisegetuza

Filed under: Calatorii — Gabriela Girmacea @ 21:01

img_3806Sarmisegetuza este un loc minunat, care ar putea atrage multi turisti, daca ar exista putina initiativa din partea cuiva. Am vizitat locul si pot spune ca s-ar putea face programe interesante pentru tineret daca ar coopera mai multe institutii. Nu stiu ce ne lipseste noua, romanilor. Initiativa? Sa speram ca inspiratia autoritatilor nu se va lasa asteptata.

Nu am gasit un ghid care sa prezinte complexul, nu am putut sa-mi cumpar un suvenir care sa-mi aminteasca de excursie, nu am vazut niste indicatoare de vizitare si din aceasta cauza nu am vazut tot complexul. Sper ca interesul pentru turism sa creasca si la noi, iar posturile de ghid sa fie ocupate de persoane competente, care sa le ofere turistilor o experienta de neuitat.

Un comentariu »

  1. La ora actuala cel mai bum comert mondial este Turismul care aduc zeci de milioane de turisti curiosi sa afle nautati din trecut.In tarile civilizate guvernele ocidentale a investit miliarde de euro sa-si dezvolte tot asamblul care cuprinde acest eveniment.Din pacate tot mojici sint la putere in Romania si interesul lor este de a fura cit mai repede ce poate sa fure si pe urma va vedea.Asa caci schizofrenia Romaneasca este netratabila si necesita instituti care sa aibe autoritate si posibilitate de a inpune legi noi de dezvoltare strategica Romaneasca.Acum In Romania nu se mai creaza nimic toti fura si vinde tot ce se poate sa-si faca bani sa fie fericit in groapa.In Rusia exista acest sindrom de organizatie care fura si omoara sa poata sa devina bogat si gras ca un porc.

    Comentariu de Adrian — 18 iunie 2010 @ 5:13 | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.